Új privát üzeneted érkezett!

Sziasztok,
szeretném tudni, hogy van-e még valaki errõl a környékrõl? Én egy 15 hónapos kisfiú anyukája vagyok.
Vendég
 


Szia babumami!

Ugyan én már Pesten élek, de 22éves koromig Bonyhádon laktam!

zafi
zafi
 


zafi
 
 

 
 

Szia Zafi,
végre valaki beírt ide...hát úgy látom, nem hemzsegnek a szexárdiak! Akkor hajrá Bonyhád! És mekkora a bébi?
Szia
Babumami
Vendég
 


Szia Babumami!

Réka 14 hónapos. Már 1 évesen stabilan járt és most kezdi élvezni a dumálást, egyre több mindent mond és próbál utánozni minket.
Mesélj te is a kisfiadról! Mit szoktatok csinálni egész nap? Milyen babás programok vannak Szekszárdon?
Ismersz egyébként bonyhádiakat?
Én ismerek pár szexárdit, énekeltem pár évig a Madrigálkórusban.

szia,
zafi
 
 


Szia Zafi,
szóval szintén zenész! Én is az lennék...zenetanár vagyok végzettségem szerint, bár nem tanárként dolgozom, de énekelek a Gagliarda Kamarakórusban. A madrigálosok 2/3-át is tuti jól ismerem! Bonyhádon csak néhány emberkét tudok, pl. Rónainé Terike (énektanár) vagy Gyõrffy istván, aki Pécsen volt tanárom, felesége Ágota a zenesuliban tanít. Viszont sok rokonom lakik Aparhanton és egy jó barátnõm Nagymányokon. Itt vannak klassz babaprogik, míg pici volt, jártunk a védõnõkhöz baba-mama tornára és babamasszázsra, mostanság pedig babajátszóba minden héten. Aztán meg bébi-búvárúszásra is, kb. 1/2 évig, de sajna ekcéma miatt mellõznünk kellett. Kép Pedig Bazsi imádja a vizet! Na most megyek, mert jönnek este vendégek, majd megpróbálok feltenni ide a Babanetre magunkról néhány képet, vagy küldök priviben!
Sziaaaa
Babumami
Vendég
 


Szia Babumami!

Mindenkit ismerek, akiket írtál! Terike nénivel együtt énekeltem a bonyhádi kórusban Kép, a Gyõrffy soxor volt nálunk szolfézson tanfelügyelõ, de általában elaludtKép
Ágotát is ismerem, az apukája volt gimiben a magyartanárom.

Nekem is van egy mányoki barátnõm - több is - aki Szekszárdon lakik már. Mennyi közös dolog, nem?