Díjazott lett a 71 éves babakenõcs

2004-ben a Neogranormon is elnyerte a Superbrand titulust Magyarországon.

A Superbrands program keretében neves üzleti vezetők és marketingszakemberek világszerte szakértői zsűriket hoztak létre, hogy értékeljék, elismerjék és jutalmazzák a vezető márkák sikerét – immár közel 30 országban. Hazánkban 400 márka nyert jogot a Superbrand titulusra.

A londoni központú Nemzetközi Szakértői Bizottság idén februárban elhozta Magyarországra a Superbrands programot. A szervezet felállított egy elismert szakértőkből álló zsűrit, akik a marketing és kommunikációs szakma tizenhárom elismert vállalati és ügynökségi vezetőjéből állnak. Õk értékelték hazánk vezető márkáit. A kiválasztást követően a 11000-es márkalistáról 400 márka nyert jogot a titulusra. 2004-ben a Neogranormon is elnyerte a Superbrand titulust Magyarországon.

A Szakértői Bizottság tagjai a márkákat a következő definíció alapján értékelték: "A Superbrand az a márka, amely saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A fogyasztóknak a konkurens márkákhoz képest olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújt, amit a vevők elvárnak és elismernek."

A Superbrands rangot elnyert márkák meghívást kaptak a november 30-ai első Superbrands Magyarország Gálára, ahol az egyes kategóriák legjobbjai – öt különdíj formájában - megkapták a „szakmai Oscart". A gálán bejelentették a Superbrands Magyarország c. könyvet, egy exkluzív megjelenésű kiadványt, amely részletes és objektív betekintést biztosít Magyarország Superbrands státust elnyert márkáinak kialakulásába és fejlődésébe.

Forrás: Weborvos

2004. december 03.
 
 
 

Hozzászólás

Felhasználónév:
     Jelszó:
X
EZT MÁR OLVASTAD?