#baba#anya

Fisher-Price születésnap

Fisher-Price születésnap

Fisher-Price születésnap
2005.11.16

A Fisher-Price 75. születésnapja alkalmából vidám fotópályázattal kedveskedett a családoknak.

A szülõknek csupán annyi volt a feladatuk, hogy fényképen örökítsék meg gyermekük egy-egy boldog pillanatát, és kedvenc fotójukat töltsék fel egy internetes oldalra. A „Mosolyogj!” pályázat hatalmas sikert aratott: egy hónap alatt több mint ötezer fotó érkezett a Fisher-Price-hoz. Így nem volt könnyû dolga a zsûrinek; csak több napos munkával sikerült kiválasztani a 75 nyertest.

2005. november 12-én a Fisher-Price Babanapon adták át a nyertes képekért járó értékes ajándékcsomagokat szülõknek és csemetéiknek, ahol egyúttal megünnepelték a Fisher-Price 75. születésnapját. A hatalmas zsúron a vendégeket számos mulatság várta: Fisher-Price játszóház, játékos arcfestés, Bóbita koncert, a nyertes képek bemutatása, továbbá sok más meglepetés. A Fisher-Price Babanap háziasszonya S t a h l J u d i t volt.

Az eseményen röviden beszámoltak a Fisher-Price elmúlt 75 évérõl, valamint ismertették cég hazai jótékonysági tevékenységét is.

A Fisher-Price története a 30-as években, három vállalkozó szellemû ember találkozásával kezdõdött. Herm Fisher, Irving Price és Helen Schelle az üzleti világ különbözõ területeirõl érkeztek, de ugyanaz a cél vezérelte õket: olyan játékok készítése, amelyek valódi játékélményt nyújtanak, leleményesek, strapabíróak és ár-érték arányuk is kedvezõ. Ez a filozófia tette a Fisher-Price-t a világ vezetõ bébi-játékgyártójává, és az egyik legismertebb, megbízhatóbb bébi-játékmárkává.

A Fisher Price 75 év alatt több mint 5000 játékot fejlesztett ki. Szakértõk bevonásának köszönhetõen olyan játékokat hoztak létre, amelyek rendkívül szórakoztatóak és a gyermekek a szellemi fejlõdését is segítik. A Játéklaboratóriumban – amely a 60-as években egyedülálló kezdeményezés volt a játékiparban – évente 4000 kritikus kéz teszteli a játékokat, segítve ezzel a fejlesztõk munkáját. Ezek a kritikusok természetesen mind gyermekek. A Fisher-Price nagy hangsúlyt fektet a szülõk véleményére is, ezért évente több mint 1000 szülõt látnak vendégül a laboratóriumban, hogy megkérdezzék a véleményüket.

 A Fisher-Price 1993-ban csatlakozott a Mattelhez, így a cég termékpalettája tovább bõvült és újabb piacok nyíltak meg a kiváló minõségû játékok számára. 2000-ben a Fisher-Price márkanév bekerült a „90-es évek top 10 márkanevei” közé. A játékgyártó vállalat 75 éve tartó sikertörténete máig töretlen és a Fisher-Price régi szlogenje – „A mi munkánk gyerekjáték” – sem veszített aktualitásából. 

Fisher-Price fotógaléria: a legkedvesebb babafotók gyûjteménye.

Ha szeretné a nyertes képeket megtekinteni, kérjük, látogasson el a www.babanet.hu/fisher-price/ oldalra.

 

 
X
EZT MÁR OLVASTAD?