2002.06.25 18:25
2002.06.25 19:55
2002.06.25 20:43
2002.06.25 20:44
2002.06.28 23:17
2002.06.28 23:23
2002.06.29 13:46
2004.03.12 20:02
(Pedig az én fejem lila!
) Azt szeretném megkérdezni, hogy más axelero előfizetők is tapasztaltak-e hasonlót, vagy tényleg minden szép és jó, csak én vagyok lámpaoszlop?! 2004.03.16 12:42
Teltek múltak a hetek, és nem változott semmi. Végül pénteken az axelero klubb oldalán írtam a help-desk-nek, hogy mondjanak már valamit, hogy mi lehet, az ő szervereik vacakolnak, az interneten van valami szokatlanul nagy és hosszú probléma, vagy a mi gépünk beállításaival lehet a gond?! Erre jött egy levél, hogy írjam meg a telefonszámom, és felhívnak. Mivel a végére írták, hogy gyors választ várnak, azt hittem, rövid időn belül telefonálni fognak. Nagy boldogan elküldtem a számot, és vártam. Itt ültem a gép előtt 4 teljes órán kersztül, telefonokkal körbebástyázva. Nem hívtak.
Lehet, hogy nem kapták meg a levelem?!
Ekkor írtam egy e-mailt, hogy nem áll módomban tovább várni a hívásukra, sziveskedjenek e-mailben válaszolni. Jött is a levél, perceken belül, beillesztem az egészet, méltó a közhírré tételre:
Ráadásul szakmailag nem is korrekt (egyszerűen nem igaz!) amit írtak, amint a mi példánk is bizonyítja.
Ja, és kértem azt is, hogy ha nálunk lehet a hiba, akkor segítsenek kideríteni, hogy mi az. Hát, ettől a levéltől nem oldódott meg a problémám... 

Valami olyasmi történt, hogy az általam küldött levelek egy részét azonosíthatatlan szemétnek tekintette a mail (vagy SMTP) szerver, és eldobta. Fel nem foghatom, hogy mitől függöt, hogy egyszer működött, máskor meg nem. Hibaüzenet nem jött, az elküldött üzenetek mappába bekerült a levél. Külön bosszant, hogy szakmabeliként tudom, hogy a szerverek logolnak minden eseményt, tehát ha méltóztattak volna az axelero ügyfélszolgálatosai belenézni ebbe a log-ba, akkor látniuk kellett volna, hogy valami mbakos szeméttel bombázza a szervert... Nagy segítség lett volna, ha ezt tudom, a hibakeresésben.
2004.03.16 13:54
Klára2004.03.16 22:08
2004.03.17 16:06
Előkerestem az általános szerződési feltételeket, és tényleg sehol nem írja, hogy az ügyfélszolgálat bármivel is foglalkozna számlareklamáción kívül.
Lehet, hogy tényleg én vagyok a maximalista...

