Új privát üzeneted érkezett!

Sziasztok! Én a második babámat várom, nyár végére. Az elsõ terhességem idején, még nem volt nálunk ilyen típus. Nekem nagyon tetszik, de semmi közelebbit nem tudok róla. Ha valaki, aki használ,-t ilyet (háromkerekû babakocsit), megosztaná velem a tapasztalatait, nagyon megköszönném!
eper
 
 


Sportkocsinak való. Vagyis magyarul: túrázáshoz, kocogáshoz. Na ez az, amit az ezt megvásárló szülõk nem tudnak Kép.
És a gyereknek sem túl kényelmes, fõleg egy újszülöttnek Kép.
Névtelen
 


Kedves névtelen,
ez egy elég sommás vélemény voltKép, feltételezem, nem ilyen babakocsid van.
Mi Maxi-Cosi Speedyt használunk a lányom születése óta,(a gyerek köszöni, remekül elvan benneKép) és ennek a típusnak van mózeskosár része is. Nagyon szeretem, lassan elkezdjük a sportrészt használni. Szerintem kényelmes, 5 pontos az öve, széles az ülõrésze, jó a rugózása. De ami a lényege, hogy terepen szuper, mi elég hegyes-völgyes környéken lakunk, rossz utakkal, és itt nagyon bevált. Télen félkézzel tudtam tolni a hóban, ez nálunk nagyon fontos, mert a másik kezem végén a másik kölök figyelKép. Van kézifék, lejtõn nem lobog az ember a kocsi után. Az elsõ babámmal 5 babakocsit próbáltam ki, ebbõl 3 megmakkant teljesen.
Hátrányai: BKVn nem nagyon használható, vagyis biztos használható, de nem praktikus.( Szerintem jó, ha van mellette egy másik "rohangászós" kocsi, nekem pl. egy pierre cardin enfants, amivel könnyebben lehet mozogni mondjuk egy áruházban.)
Nem kifejezetten olcsó, de így sok babakocsin túl az a véleményem, hogy megérte.
Ja, és hihetetlenül kicsire össze lehet csukniKép.
most hirtelen ennyi jutott eszembeKép
Zulu

Kép

Kép

Kép
 
 

 
 

A profilomban van egy kép a kocsinkról.
Z

Kép

Kép

Kép
 
 


Kedves Névtelen!
Mi is ilyet használunk, és azért vettük meg az ára ellenére, mert egyrészt több gyereket szeretnénk, tehát nem pénzkidobás, hisz a babakocsi a mindennapi életünk része lesz ideális esetben legalább 5-6 éven át, másrészt olyan helyre fogunk költözni, ahol a homokban a többi babakocsi megsüllyed, amellett pedig hegyi terepen is használni szeretnénk néha, például síeléskor nagyon bevált. BKV-n én nem utazom, de távolsági buszon igen, úgyhogy vettem 5000 forintért egy esernyõre összecsukhatót buszozáshoz. Ha a fönt felsorolt szempontok közül akár csak egy is hiányozna, azért meggondolnám, hogy ilyen drága babakocsi kell-e tényleg. Ja, még két dolog: ezek közül csak a "profi" változat tud ezeknek megfelelni, amelyik felfújható kerekû. A tömör mûanyag kerekes változat csak divatos, de semmivel se jobb, mint a régi fajta kocsik.

Amit még tudni kell róla (a miénk egy "Everest Life" a "Bébé Confort"-tól):
Több része van, a legjobb az, mikor a bébihordozó (vagyis a kisebbik fajta autósülés) rákattintható a vázra. Ezt mi nagyon sokáig használtuk, és mivel a gyerek rossz alvó volt, nagyon örültem, hogy nem kell felébreszteni, mikor az autózásnak vége, és babakocsizás jön. (A váz összecsukva egész kicsi). Most, hogy már kinõtte a kisülést, és nagy van neki, elég zavaró, hogy ha megérkezünk valahová, és õ alszik, akkor nekem ott kell ülnöm vele míg föl nem ébred. Szóval ez a megoldás nekünk hónapokon át okozott sok örömet. És most eléggé hiányzik.
A mózeskosár ehhez a fajta babakocsihoz nagyon drága, ma már nem venném meg, hanem arra az egy hónapra, míg nem lehet a babát újszülött beülõvel autósülésbe rakni, kölcsönkérnék valakitõl egy mélykocsit. A sportkocsi része pedig sem nem jobb, sem nem rosszabb, mint az átlag babakocsiké. A gyerek elvan benne, nekem meg kényelmes tolni. Ennyivel jobb - számomra -, mint a hagyományos babakocsi. A gyereknek meg mindegy.
Az Everest Life babakocsi ára elég húzós. A sportkocsi rész az, amit alapban adnak, ez akkor 81000 volt, de most már drágább, és a rugós fajta az 100000 fölött van. A hozzá tartozó autósülés szuper jó, kényelmes, 36000 forint, de a hátránya az, hogy rövid az öve, így a mi gyerekünk például hamar kinõtte. A mózeskosár pedig 58000 forint. Nos, ez az, ami bosszant. Mert még csak nem is használtuk szinte. Még egy hátránya van: a kiegészítõk is elég drágák hozzá. Lábzsák, ami nagyon fontos: 17000 forint. Ez észbontó ár egy lábzsákért, bár be kell vallani, hogy nagyon jó meleg.

Ugyanakkor jónéhány ok miatt azt mondom, hogy ezt a babakocsit venném most, tapasztalataim birtokában is - persze mózeskosár nélkül.
Ja, és ez még tíz év múlva is eladható lesz a bizományikban elég jó áron.
Hogy futókocsi (runner a hivatalos neve) azt én is tudom, futottam is vele nemegyszer, és tök jó volt.
Szné
 


Bocs, rossz volt a címzés. Nem "Kedves névtelen", hanem "Kedves Eper" a helyes megszólítás.
Szné
 


Eper, feltétlenül nézd meg hogy bolygósítható-e az elsõ kereke, mert ha nem akkor képtelenség vele fordulni!!!!!!!!

Amúgy elég nagy helyet foglal el, de állítólag frankón lehet vele lépcsõzni, mert amolyan lépcsõjáró babakocsi. Állítólag.
Ira
 


Én tapasztalatból mondom, hogy lépcsõjáró. Nem is tudom, hogy egy hagyományossal hogyan járnék el otthonról, hogyan mennék le meg föl a városi lépcsõkön. Sportkocsi formájában lehet vele lépcsõzni, mózeskosárral nem, mert akkor máshol van a súlypontja.
A fordulás ezekkel a kocsikkal máshogy megy, mint a négykerekûekkel (a hátsó kerékre kell támasztani), de ha egyszer megszoktad, akkor sokkal jobban fogod szeretni. Az esernyõre csukható kiskocsi fordítása nekem mindig nehéz (kétkezes)feladat a háromkerekûvel való forduláshoz képest.
Szné
 


Sziasztok! Köszönöm a jótanácsokat,Szné, neked külön köszi! Az nem világos még, hogy mekkora ez összecsukva? Befér e a csomagtartóba, ha mondjuk kirándulni mennénk, vagy teherautó kell hozzá?
eper
 
 


Amikor az autósüléses verziót használtuk, akkor az ülést kivéve belõle nagyon picire össze lehetett csukni, kb úgy, mint egy fregolit, csak kisebbre. A kerekeit is ki lehet venni egy mozdulattal, úgy még kisebb lesz. A sportkocsi válozatnál ha összecsukjuk, akkor simán elfér a csomagtartóban, de hosszabb útra úgy csuktuk össze (hogy sokminden elférjen még a babakocsin kívül), hogy kivettük belõle a "vásznat", és ismét csak az üres váz volt, azt csuktuk össze. A kerekeket az elsõ ülés alá tettük, ha jól emlékszem, a "vásznat" pedig kicsire összehajtottuk, és csak az uticélt elérve szereltük újra össze. Nem olyan nagy munka a szétszerelés és összeszerelés, megéri azt a pár percet, hogy sokminden beférjen még. De városon belüli autózáshoz nem kell szétszedni, mert egy átlag csomagtartóban elfér az egymozdulatos összecsukás után már.
Na, most látom, milyen szörnyen fogalmaztam, de azért remélem, érthetõ. Kép
Szné
 


Nekünk is ilyenünk (is) van, turazni vettük. Chicco Footing.Jol megy minden terepen. Viszont csak öv van benne, nincs elöl az a korlat, vagy mi a csoda elöl. Ezért aztan a frasz kerülget, amikor rosszabb utakon maszalunk...
Vendég
 

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Vissza: Errõl - arról

Jegyzetfüzet:

 

XTeakiadó