Új privát üzeneted érkezett!

Sziasztok,

Korábbi két vetélésem miatt ezt a ciklusom kicsit megtámogatták hormonálisan: kaptam ösztrogént a tűszőéréshez vagy még inkább a méhnyálkahártya vastagtás miatt, tüszőrepesztőt, majd azután 3 nappal elkezdtem progeszteront szedni, hüvelytabletta formájában. Most már lassan 1 hete használom, és tegnap és ma nyilallgat lent a méhem.

Volt már valakinek hasonló tünete? 

Vagy lehet ez esetleg beágyazódás? Múlt szerdán volt a tüszőrepedés, ezt szépen körbe is lőttük a férjemmel :)
Orvoshoz csütörtökön megyek vérvételre, HCG-t nézetni, akkor rákérdezek majd nála, de addig is jó lenne, ha tudna valaki írni tapasztalatot ezzel kapcsolatban.
Más tünetem nincs, bár ugye még nem is nagyon lehetne...

Bármilyen tapasztalatnak örülök progeszteron hüvelytablettával kapcsolatban 
(Az egy másik kérdés, milyen kellemetlen, időnként kis adagokban folyós alakban távozik, nagyon fura és kellemetlen érzés és felfogni is nehéz - ti hogy csináltátok? Ha minden igaz, még jó sokáig kell használni, jól jönne valami praktika. Tisztasági betét mérsékelten jó erre a célra...)

Köszönöm!

 

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Vissza: Fogamzás

Jegyzetfüzet:

 

XMi bántja a gyerek lelkét? - Teakiadó