Új privát üzeneted érkezett!

Sziasztok!
15 hónapos kislany anyukája vagyok.
Szülés utan fogamzásgátló tablettát szedtem,pontosan havonta jelentkezett is a menszeszem.-de most oktoberban kimaradt es azota elég furcsán is érzem magam.- állandó fejfájás,szédülés,emejges es ami igazán emlékeztet a terhesség re az a -furán nehéznek ,teltnek,nagyobbnak (gombolyubb)-nek látszó érző has!!
2 tesztet is csináltam mar de negatív lett.november elején abba hagytam a gyógyszer szedését,a hatha-i terhesség miatt,es hat azert is mert november végen szerettük volna elkezdeni a 2.baba projekt-tet.
De november 6.-ig szedtem a gyógyszert megis az októberi kimaradt,majd nov.9-en megjött (a novemberi)
Megis az érzések erősebbek.
Lehet h a teszt meg a gyógyszer hatása miatt lett negatív?!
Hisz azt meg nov.6-a elott csináltam!
De egyáltalán teherbe eshettem a gyógyszer szedése alatt??

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!

Vissza: Várandósság

Jegyzetfüzet:

 

cron
XGyerünk, anyukám! - Teakiadó