A baba portál - Babanet.hu
 Hepp Katalin

1 megválaszolt kérdés

Hepp Katalin

Gyógypedagógus-logopédus

Gyógypedagógus-logopédusként abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy a terápiás munka legkülönfélébb területein próbálhatom ki magam. A beszédindítás, az artikulációs zavarok terápiája mellett gyakorlatot szerezhettem iskolai előkészítő csoportokkal való foglalkozások területén, a beszédfeldolgozási zavarokkal küzdő gyermekek fejlesztésében.

A felnőttek ellátása során stroke rehabilitáció, artikulációs zavarok terápiája és diszfónia terápia területén van tapasztalatom.
A logopédiai vizsgálatok lebonyolításán túl kiemelt feladatnak tartom, hogy a szükséges kiegészítő vizsgálati lehetőségeket is feltérképezzem a családok számára. A PractiKid játékos képességmérő eszköz segítségével a legmodernebb, innovatív technológia alkalmazásával tudom megállapítani az 5-7 éves gyermekek különböző részképességeinek fejlettségi szintjét.

A diagnosztikai és terápiás munka mellett párhuzamosan zajlik a szülőkkel, hozzátartozókkal és szakemberekkel való konzultáció, hiszen az egyénre szabott fejlesztési célok kijelölése és eredményes megvalósítása csak szoros együttműködésben valósulhat meg.
Az online anyagok kidolgozásánál arra törekedtem, hogy a gyermekekhez közel álló képanyaggal és egyszerűen, minimális eszközzel kivitelezhető ötletekkel segítsem az otthoni gyakorlást.

Az epelus.hu és enappy.com oldalak nemzetközi szakértői csapatának tagjaként tanácsadással, szülők számára készített tanfolyamokkal, előadásokkal, online workshopokkal támogatom a családokat.

Célom, hogy családias légkört teremtve, a szülő-gyermek kapcsolatot a középpontba helyezve segítsem a hozzám fordulókat. A gyermekeknek az örömteli, játékos tanulás lehetőségét szeretném biztosítani. A szülőket pedig a folyamatos visszajelzéssel és gyakorlati tanácsokkal támogatom.

Kérdezd a szakértőt!

 

Kérdés küldéséhez kérjük, jelentkezz be.

Belépés, Regisztráció

 

 

 

A szakértő utóbbi válaszai:

Ovodai beszoktatás

Tisztelt Katalin.
3éves kisfiam.szept 1 kezdte az ovodát. Autizmis sprektum zavaros( nem beszél,hiperakti,figyelem zavaros,viselkedés problémás). Jelenleg azt látom az ovonokön h nem is probálnak meg vele foglalkozni. 90-percböl 88 percig én probálom fegyelmezni rászolni elvinni a problémás szituáciotol. (Kis elözmény bölcsibe járt 1 évet ott a bölcsi néni tök szépen hozzászoktaták az ottani rendre és ott olyanokat is megcsinált amit itthon sose és csak álom számunkra(pl ülve nyugton halgatta a mesét ). Hogy tudom én mint szülö az ovodai szabályokat megtanítatni a fiamnak ha azt látom h egyáltalán nem érdekli az ovonöket h fegyelmezzék a szabályokat betartsa. (Pl A fiam bemegy a mosdora és ivos pohárbol iszik majd amikor már nem szomjas akkor gargalizál és kiköpi.szo szerint oda jött hozzám az ovonö h a fia játszik a vizzel és legyen szives kihozni mert az nem játszo tér és ö nem ér rá foglalkozni a gyerekkel mert van másik 15 gyerek akire figyelnie kell. Válaszát elöre is köszönöm

Válasz

Kedves Szülő!
Érdemes lenne többet kommunikálni azzal kapcsolatban, hogy a korábbi bölcsis tapasztalatokat, jó gyakorlatokat az óvodában is... tovább »

 

X
EZT MÁR OLVASTAD?