Ná: Az én tesóm (is) mint gyógypedagógus járja az országot és próbálja képezni a pedagógusokat, hogyan is kell foglalkozni egy részképességzavaros, avagy más nevelést igénylő gyerekkel...
Erről a témáról írt egy könyvet amit kiadtak és ebből tanulnak most a gyógypedek
Tehát ő abszolút ízig-vérig gyógypedagógus és életét tette fel erre Szóval azt mondta, hogy 10 tanárból (általános iskola alsó tagozátáról beszélünk) kb 1 aki hajlik a témára.. a többi gyakorlatilag éppenhogy el nem aludt az előadáson (mai szóval -tréning-) amit tartott, pedig nővérem aztán nem egy unalmas tipusú nő

Teljesen el van keseredve azon, hogy a tanárok abszolút nem nyitottak ilyen téren és nem veszik kihívásnak az ilyen gyerekeket...
Szóval sztem a tanárok (tisztelet a kivételnek) ebbe rohadtul beleszarnak... Ugyanez van most nálunk a bölcsibe (Violámmal aki még csak 2,8 éves), dettó az oviba (másik kisgyerekekkel..)...ott is vannak "problémás" gyerekek....
Aki Annee esetében elsősorban hibás az még az oviban keresendő, hogy nem vették észre, hogy a gyerekkel aprócska "probléma" van. Halkan jegyzem meg hogy Violámmal dettó ugyez a helyzet, nem hobbiból hordnom Őt hetente 4x fejlesztésre

Csak Violánál időbe észrevettük, viszont egy szülő aki nem ért hozzá, hogyan is tudná ezeket kiszűrni??? Jelzem a mi akkori háziorvosunk (azóta lecseréltük) is csak legyintett Viola esetén, hogy
"ugyanmár anyuka, maga paranoiás, nincs semmi baja a gyereknek....

" na ehhez képest azé hna....
Szal a gyereket elvileg hozzáértő pedagógusok veszik körül, szűrik őket minden évben már a BÖLCSIBEN, hátmég az OVIBAN! Hogy lehetséges az, hogy az iskola első osztályában közlik (ilyen durván és nyersen) a szülővel, hogy mi van...???
