Új privát üzeneted érkezett!

Na mit szóltók milyen mûsor ment ma a BB házban!!!
Szegény Andi! Egy kicsit azért sajnáltam. Nagyon nehéz lehet egy olyan dolgot elfogadni/élvezni amit még õ maga sem élvezett soha!!!
Névtelen
 


Névtelen,
nem tudjuk. Szerintem elnézted a topikcímet Kép.

Zsóka
zsóka
 
 


Baromira unatkozhat ez a valaki. Látom jól elbeszélgetett magával tegnap este. :D Különben sajnálom szegényt, hogy értelmesebb szórakozásra nincs lehetõsége esténként. A nickhamisítási kísérlete alapján is azt gondolom, amit régebben: még elég éretlenke lehet a tag...
Mindenestre ezt a topikot megölte, attól tartok. Ahová a lábát beteszi, ott többé értelmes vita nem folyik. Kép
Csak tudnám, milyen szempontok szerint választja ki, hogy mely topikokat akarja meggyilkolászni.
Adrienn

Szabó istvánné
adrienn
9100 Tèt Hunyadi ut
 
 
 

 
 

Nem hagyjuk magunkat! Kiver a víz a gondolatra, hogy ez a díszpéldány szülõ, vagy záros határidõn belül azzá válhat!.
Ezért IGEN! Nem csak a saját családunkban kell forradalmat csinálni, hanem a szûkebb-tágabb környezetben is. Ezennel a mûsorszídás mellett megnyitom az ötletbörzét is. Itt helyben várom minden kedves érdeklõdõ ÉRTELMES hozzászólásait, mit csináljunk BB nézés helyett.

Latin tudásom alulfejlett, ezért csak magyarul:
A sas nem kapkod legyeket! NON-okkal, legyenek Névtelenek vagy Nickváltók nem törõdünk.

Borcsa

Borcsa
KépKépKép
borsts
 
 


Borcsa,
BB nézés helyett? A múltkor megnéztem volna a Dunán a Megbilincselteket, erre nem ment. Azt hittem, megüt a guta.
Lehet helyette mást nézni. Lehet olvasni. Nem utolsósorban beszélgetni a párunkkal. Vagy mást csinálni a párunkkal Kép.
Internetezni. Telefonon beszélni a barátnõnkkel, az anyukánkkal. Elmenni bulizni (feltéve, ha sikerül szerezni vkit a csimoták felvigyázására). Kitakarítani végre az elõszobát. Megfõzni másnapra.
Ilyenekre gondoltál? Kép
Zsóka

Zsóka
zsóka
 
 


A mostani Mancsban megjelent egy pár nagyon jó cikk a BB-rõl. Az egyik rövidített szövege fent van a neten is, [url=http://www.mancs.hu/legfrissebb.tdp?azon=0240eletmod2" TARGET="_top]itt[/url]. De szvsz érdemes megvenni a lapot, és elolvasni mind. Igen érdekes dolgokat írnak benne a játékosok és a nézõk manipulálásáról. Ahogy olvasom a másik topikot, hatásosan. (Van ez a Pongó nevû gyerek, õt pl. siekresen megutáltatták a nézõkkel jól megválogatott snittekkel..)
Na ez az, amit szintán elítélendõnek tartok. Ezt a manipulálást. A mûsorkészítõk úgy játszadoznak a szereplõkkel, és a nézõkkel is, ahogy csak akarnak. A bevétel reményében. A nézõk pedig mindent elhisznek.
Zsóka

Zsóka
zsóka
 
 


Na igen szorgos vagyok ma. Errõl a három cikkrõl beszéltem:


Big Brother: Vakpali, vakpali...
Egy belülrõl jött ember (Piczkó Katalin pszichiáter)
Big Brother: Kiszavaz a végén
Zsóka

Zsóka
zsóka
 
 


Sziasztok!

Zsóka, javítanám a NON-okhoz való javallatodat: nem egyszer, hanem nullaszor válaszoljunk nekik! Egyszerûen addig írnak, amíg kapnak választ, mert ezt élvezik. Ezért javaslom mindenkinek, akit az eredeti téma érdekel, csak olyan írásokat olvassatok el, és reagáljatok le, amelyiken valami aláírás legalább szerepel. Gabit (szerk) meg rá kéne venni, hogy egyszer, mint magánszemély vegyen már részt a társalgóban, akkor megérteni a problémánkat.

Érdekes ez a Pongó dolog, bár meg kell mondjam, továbbra sem vagyok képben. Valamikor (nagyságrendileg úgy két hete?, az elsõ lány kiszavazása utáni hét volt) ment olykor a tv, adódott, hogy hallottam belõle részleteket. (Párom tv bolond, szerencsére a csináljunk valamit a párunkkal módszer be szokott válni ezellen Kép ) Na akkor (is?) az ment, hogy kipécézték maguknak Pongót, és rákoncentráltan jöttek a snittek az energia( stressz?) levezetéseirõl. Mivel én aztán végképp nem sokat látok az egészbõl, gõzöm nincs róla mennyire jellemzõ ez, de rögtön az lett az érzésem, hogy most õt valamiért kipécézték. Ezekután mikor valaki újságjában láttam, hogy õ az egyik név, akkor újfent ez jutott eszembe. Amúgy még relative szimpatikusnak tûnt a figura, na persze amennyit én láttam.... Ja igen, mielõtt erre bárki lecsap: igen, volt olyan, hogy láttam belõle, avagy hallottam, leginkább vasalás közben. De olyan sose volt, hogy direkt ezt akartam volna nézni.
Apropó: 15-étõl Vészhelyzet! Az egyetlen film, amit szoktam nézni. EZ van, mindenkinek jut valami rigolya.

Ildi

Ildi
pildi
 
 


Ildi,
Javaslatod elfogadva.
Kár, hogy nem tették fel az összes cikket az oldalukra, olyan szívesen belinkelném. Egyszerûen arról van szó, hogy az addig mindenkinek népszerû ürgét sikerült irányított snittekkel unszimpatikussá tenni. Aztán a mûsorkészítõk rájöttek, hogy bizony akkor a show egy nagyon érdekes alakja bizony ki lesz szavazva, na akkor jözttek a kampányok. Nem tom, ez hogy volt, én csak a mancsban olvastam.

Vészhelyzet: még amikor elkezdõdött, akkor néztem. Akkor tetszett. Nekem EGY nagy kedvencem volt: a MASH. csak megszûnt a tv3... Kép
Zsóka

Zsóka
zsóka
 
 


Üdvözlöm a forradalmiságodat és a tenniakarásodat Borcsa Boszorka!
Én itt a városban két barátnõmmel elkezdtem egy "hobbi"-kórust szervezni. Anmolyan népdalkör-szerût. (Ld. kecskeméti kismamák topikja - ott is meghirdettem.) Majd megírom, hogy sikerül-e, érdekel-e valakit. Hamarosan ki fog derülni, mert a jövõ hét elején teszem ki a plakátokat. Van egy másik ötletem, de azt ilyen "mûkedvelõ" szinten nehéz vagy lehetetlen volna megszervezni, tehát ahhoz most keresek valami hathatósabb segítséget, leginkább egy befolyásos támogatót. (Nem egyszerû.) Egy "szülõk iskolája" lenne a dolog. Ha érdekel Benneteket az elgondolás, szívesen bemásolom ide a fájlt, bár kicsit hosszú - két oldal Word-ben. (Legkorábban hétfõn, mert most egy óra múlva elutazom a bébivel Pestre a nagyszülõkhöz.)

Egyébként nem csak BB nézés helyett kéne mást csinálni, hanem azért is, hogy tartozzunk valahová. Nekem nagyon hiányzik a helyi kisközösség. Azért költöztem Pestrõl ide, mert a nagyvárosi életet nem szerettem, csakhogy igazából sajnos itt se az van, amirõl ábrándoztam. De majd az lesz!...Kép
Szeretném, ha a gyerekem tartozna valahová. Nem mondom, hogy állítsuk vissza a fonóházakat meg az olvasóköröket, bár szép lenne... Kép De valami mégiscsak kéne. A nyugati országokban majdnem minden család jár valahová. Akiknél au-pair voltam, azok yacht-clubba jártak, és az anyuka még járt amellett egy helyi zenekarba is (csak olyan mûkedvelõ zenekar volt). Nálunk ez nagyon hiányzik. Szerintem nem csak nekem. De az emberek nehezen rávehetõk olyasmire, amit nem csinálnak sokan, ami nem divat. Még ha jól éreznék magukat, akkor se jönnek el. Kíváncsi vagyok, erre a kórus-dologra lesz-e érdeklõdés, vagy füstbe ment tervvé válik. Szurkoljatok nekünk! Kép
Ja: névtelen vagy hamis nick alatt írt hozzászólásokra mostantól én pontosan nullaszor fogok reagálni.
üdv.
Adrienn

Szabó istvánné
adrienn
9100 Tèt Hunyadi ut
 
 
 


Adrienn!
Szurkolunk! KépKépKép Azért fõleg a klaviatúrán vagyok forradalmár.
Zsóka!
Olyan ötletekre gondoltam, mint Adrienné is, ami nem csak a családodat, hanem a szûkebb környezetedet is "mozgásba hozza".
Ildi! A Vészhelyzetet én is szeretem.
Borcsa

Borcsa
KépKépKép
borsts
 
 


Élet és Irodalom, 2002. szeptember 27.


György Péter: A Média mulat


"A halikarnasszoszi Hérodotosz a következõkben foglalja össze történeti kutatásai eredményeit,
hogy az emberek között megesett dolgok az idõk folyamán feledésbe ne merüljenek, s ne
vesszen el nyomtalanul azoknak a nagy és csodálatra méltó cselekedeteknek az emléke,
amelyeket részben a hellének, részben a barbárok vittek véghez" (Hérodotosz: A görög-perzsa
háború I., Muraközi Gyula fordítása).
"A költõvel szólva: "A Big Brotherrel mérd magad"" (Egy baráti sms 2002 õszén).
"...a valóság egyszerû ábrázolása soha ilyen keveset a valóságról nem mondott. Ha csak
lefényképezzük a Krupp Mûveket vagy az A.E.G.-üzemeket, jószerivel semmit sem tudunk meg
róluk..." (Bertolt Brecht, fordította Pór Péter).


Elérte hazánkat a nyugati világban hódító, számos - egymással összefüggõ - emlékezetpolitikai,
történeti és morális kérdést felvetõ Big Brother-divat: esszémben ezt kívánom elemezni.
Mindenekelõtt, noha a BB gazdag kultúr- és politikatörténeti utalásokban, megannyi metaforát
használ, számtalan kulturális emléknyomot idéz fel, nincs azonban olyan egységes értelmezési
keret, amelyet mindenkori és helyi létrehozói kívánatosnak gondolhattak, nincs kulturális minta,
amelyet az ismétlés és variáció kettõsségében haladva követne. A BB a történeti tudat
elhomályosulására, a hallomásból vett, félig tudott ismeretekre, a lazán szõtt összefüggésekre
épít. Sietve jegyzem meg: mindez önmagában nem érdem, de nem is bûn: a kollektív felejtésbõl
születõ értelmezés nem új jelenség, a BB szerzõinél jelesebbekkel is elõfordult már. Dante
például nem olvasta Homéroszt, mégis õ tette mûvében az európai irodalom atyjává.
1. A számos halvány elõkép közül elsõ helyen érdemes említeni a "kivonulás a Szigetre" toposzát
mint az egyéni szorongás és a társadalmi feszültség oldásának metaforáját. A BB-ben
visszaköszön az Idõk mélyérõl a Boldogok szigete, amely az antikvitás szerint a föld nyugati
szélein helyezkedett el: "...ott sohasem csal meg, bõ termést ád az olajfa, / s a fán, nem oltva bár,
sötétlik ért füge" (Horatius: 16. epódosz, fordította Radó György). A BB-házban sem kérdés,
honnan kerül az asztalra étel s ital. A terülj asztalkám része a nagy játéknak, még akkor is, ha az
élelem "kiérdemlése", az érte folyó "harc" alkalomadtán a valóságnak nevezett fikció része.
Nekünk, moderneknek a romlatlanság földjét jelenti az ismeretlen sziget, Robinson a "primitív"
Péntekben az ártatlanság megtestesülését látja. A félelem csak utóbb jött. William Golding A
legyek urával már vészesen megközelíti Petri György kíméletlenségét: "Jégbezárt hajón a
matrózok köztudottan egymást eszik."
A Sziget-élmény elkomorulása azonban nem ért véget az irodalom narratíváinál. Az igazi
kannibalizálását a tudományos interpretációk hozták el. Az izolált körülmények közötti
viselkedés megfigyelésével, befolyásolásával élõ szociálpszichológia (e hagyományt a BB szerzõi
világszerte kedvelik fontos elõzményként hangsúlyozni) meglepõ eredményeket nemigen hozott,
a költõvel szólva: "romlott kölykökre leltél pszichoanalízisben". Kiderült, hogy romlandó, esendõ
az ember, gyötrés esetén kevéssé hajlik hõsies teljesítményre, sokkal inkább etikai vétségekre,
az agresszióra, árulásra. A következtetéseket azóta is használják a lélek mérnökei, a
reklámpszichológusok és a politikai piárkampány-szervezõk. Mindenesetre amennyire igyekszik
a BB elfeledkezni arról a történeti láncról, amelyben csupán egy szem, annyira kedveli kiaknázni
a tudományoskodó hókuszpókuszt. A tv2 a minap szociálpszichológiai kísérleteket mutatott be,
interpretált a BB egyenes ági õseként. Nem mellékesen a Mérei Ferenc és Vass Judit filmjébõl,
a Módszerekbõl átvett kockák alatt egyetlen szóval sem említette a szerzõk nevét, amely eljárás
nem véletlen, s nem is vagyok biztos benne, hogy a magyar változat szerzõinek megbízható,
"széles és átható mûveletlenségébõl" ered (Copyright by Osvát Ernõ).
2. Különös vonása a BB-nek az Orwellhez való viszony, illetve a viszony hiánya. Mintha a BB
írói, következésképp közönsége az egy jelmondaton kívül nem ismerné a nagyszerû angol író
mûvét, az 1984-et, a kommunizmus és fasizmus társadalmának, a totális televíziós ellenõrzöttség
állapotának utópiáját. A hatalom szava: "Big Brother is watching you", nem tréfa. Ellenkezõleg:
egykor maga volt a rémület. A BB-eszme szórakoztatóipari tréfává alakítása önmagában intõ jel.
A történeti felejtés általánossá válását mutatja: mondjuk ki, az 1984 "termõre fordítása", azaz
kommerciális kihasználása elég figyelemre méltó eredmény. Nem a tanáros szigor szemüvegén át
kellemetlen látvány, hogy a BB 2002-ben a lassan globális irodalmi hagyomány
kannibalizálásának metaforája lett. Nem az a baj, hogy ma már semmi sem szent, szó sincs róla.
Minden travesztia és kisajátítás lelkesítõ - ha autonóm, ha új világot épít és teremt, vagy
legalábbis radikálisan kritizálja a régit. A kultúrtörténet nem holt tárgyak múzeumi tárlója, hanem
a szabad rablás terepe. Csak hát rablás-e a puszta felejtés kultúrája? A BB-szókapcsolat
kiragadása kontextusából, az ellenõrzöttségre való rájátszás oka evidens: korunkban mindenkit
és mindent ellenõriznek, az elektronikus kontroll olyan formái jelentek meg, amelyektõl Orwell
szeme is fennakadt volna. Ez igaz. Ez a rossz közérzet (ez Freud volt, kérném tisztelettel és
sajnálattal) a kultúrában bizony jogos: érdemes hát rájátszani. Csakhogy a BB üzletet, divatot
csinál a rossz közérzetbõl, a megfigyeltség torzulásaiból, konfliktusaiból, élményeibõl, oda-vissza
interpretációkból, a hol a színpad, kint-e vagy bent, urak, asszonyságokból. Mindez kizárólag a
nézettségi indexek miatt. A konkurens reality show, a Való Világ és a BB között háború folyik:
ez igaz. Ezt a küzdelmet a pénzért vívják, ez az egyetlen komor aspektusa ennek a travesztiának,
ahol nincs kecmec és niksz pardon. A rossz közérzettel, Orwell-lel, a szociálpszichológiával
addig és annyiban kell és érdemes játszani, amíg pénzt hoz, minden más vonatkozás lényegtelen,
illetve eltüntetendõ. Ami persze érthetõ: a televíziós hagyományközösség interpretációs kulcsa a
pénz. A múlthoz való viszony kulcsa a pénz. A közönséggel való kapcsolattartás oka és formája
a pénz. Más kérdés, hogy a fentiektõl függetlenül a BB nem más, mint a megvalósult 1984. A
beszéd, amely a villában hallható, a newspeak maga. S a szereplõk szeretik a Big Brothert, amint
a közönség sem nagyon tehet mást. Lehet-e a BB-ért rajongani anélkül, hogy ki-ki ne szeretné
meg a Big Brother-szellemét?
3. Mi történik tehát a BB-ben. Kosztolányi Április bolondja címû novellájának durva
medializálása és megtagadása. Ebben az írásban két fiatalember április elsejei tréfa gyanánt
elrejtõzik a nagy diófaszekrényben, hogy meglesse társát. "Gyanútlanul mozgott. Megtörölte
homlokát. Azután vizet ivott. Máskor nem így iszik. Akkor nem ily hanyag és formátlan. Most
nem is sejti, hogy lesik... Egy embert láttam magam elõtt, arcán a munka utálatos fáradtságával,
irtózatos egyedüllétben..." Kosztolányi hõse végül nem bírja tovább a leselkedést, s feladja
magát társánál. A novellában még bûn volt a leselkedés és szégyen a meglesettség. Ma már
érdem leselkedni, lesve lenni pedig út a hírnév felé. A BB-ben mind a lesett, mind a leselkedõ
azon igyekszik, hogy elfelejtkezik arról, amit tud, s igyekszik a valóság látszatát kelteni. A nagy
ígéret tehát a kukucskálás részben izolált, részben közös öröme lenne. A BB közönsége a
leselkedõk hagyományközösségét teremti meg - de hát ez sem új elem. Minden színházi
elõadáson valami ehhez hasonló történik. De azért érdemes emlékeznünk a különbségekre. A
színházi csók s halál ugyan kísértetiesen emlékeztethet az eredetire, adandó alkalommal épp az
illúzió teljessége az alkotás célja, de az eljárás mégis az imitáció. A mûalkotás abban áll, hogy
mûalkotásként szemléljük. A modern kultúrában csupán az avantgárd hagyomány tünteti el az
idézõ- és zárójeleket: a happening különféle mûfajai épp azzal provokáltak, hogy a mûvészek
nem csak úgy tettek, mintha, hanem szó szerint úgy tettek, amint. A happening ennyiben semmi
más, visszavonja, szó szerint érti a metaforákat. A BB e tekintetben a happening valóságát
sajátította ki s medializálta. A "valóságon" ezúttal az illúzióteremtés hagyományának kifordítását
kell értenünk.
Szó sincs játékról, amit látunk, az a "dolog" maga. Más kérdés, hogy aztán ennek az egyszerû
trükknek mi köze a "valóság" nevû, bonyolult társadalmi konstrukcióhoz. A reality show
leginkább peep-show-hoz áll közel, ahol ugyancsak az történik, ami történik. Ennyiben a BB
beemeli a pornófilm eddig lenézett hagyományát a mindennapi közkultúrába. A pornóról ugyan
eddig is szó esett, sõt a pornósztárok beszélgetõpartnerek az olyanfajta, az ember ember általi
megalázását színpadias banalitással elõadó magazinoknak, mint a Claudia-show, de a
pornográfia eddig még nem volt része a mainstream kultúrának. A Claudia-show most veszélybe
került, hirtelen komoly vetélytársa támadt. Eleddig a pénzhez és a nézettségi indexhez vezetõ
úton elég volt bárkit megkérdezni, hogy mi van a szexszel. Mostantól nem lesz elég.
A televíziózás aktuális fordulata tehát dicsfénybe emeli az eddig marginalizált leselkedési
formákat: végre szemtanúi lehetünk, hogy egy átlagmagyar miként vizel. "Hátha grimaszt csinál az
arcával, egy szokott csúf, hideg grimaszt, amit mindig csak akkor mer mutatni, mikor egyedül
van..." Na, épp erre vagyunk mi oly kíváncsiak.
De vajon tényleg csupán ennyi az egész BB? Nem szalasztjuk-e el a lényeget, ha nem követjük
tovább a nyomot: kik azok az átlagemberek, s mit tesznek egyetlen életük mindennapjaiban?
4. A BB nem kevesebbet ért el, mint az álteljesítményen alapuló televíziós kultúra lényegéhez
tartozó hírnév kikezdését. S ez bizony döntõ fordulat, nem szívesen lennék a tévésztárok
helyében. Eleddig a tévében való lét a kiváltságok kiváltsága volt, ám most megvalósult a
hírnévért folytatott eszelõs küzdelem jeles interpretátora és szenvedõ hõse, a nagyszerû és üres
Andy Warhol évtizedekkel ezelõtti jóslata: bárki híres lehet 15 percre, vagy ha bejutott a BB-be,
több hétre. Íme, az illúzió és valóság együttes jelenléte elég ahhoz, hogy én vagy te
bekerülhessünk a jelen világtörténetébe. Aminek a tévék szeretik feltünteti magukat. Íme, nem
pusztán az érdem szerint híreseket figyelhetjük s csodálhatjuk, hanem saját magunkat,
érdemteleneket. Átlagembereket. A XVIII. század felfedezte a születéssel szemben a tetteken
alapuló kiválóságot: mindenki a tarsolyában hordta a marsallbotot. A nemesek világa (a
reprezentatív nyilvánosság) helyére a cselekvõk köztársasága lépett. Julien Sorel nem hírhedt
senki akart lenni, hanem híres valaki. Mindhalálig. A Big Brother - újabb visszaélés a
teljesítményeken alapuló világ hagyományával - ennek épp az ellenkezõjét ígéri. Bárkibõl semmi
teljesítményért hirtelen valaki lehet. Egy pillanat alatt híressé válhat például, aki megmutatja a
testét. Tovább: feltárja genitáliáit a kameráknak, s úgy tesz, mintha a kamerák nem volnának ott.
Vagy ami még roszszabb: elõbb-utóbb, ahogy a hetek múlnak, elfelejti, hogy ott vannak. (Már
megszereti a Nagy Testvért.) Ezen felejtés a BB-hókuszpókusz tudósainak nagy örömélménye.
Íme, a "kísérlet" így meg úgy mûködik. A hírnévért folyó küzdelem radikális fordulata ez. Ahhoz
semmiféle képesség nem kell, hogy a nagyság látszatához testi valónk mediális kiárusítása által
hozzájussunk. Mindez messzehangzóan morajló, nagy népi válasz, méltó bosszú mindazokon,
akik évek óta elhihetik a közönséggel, hogy különleges képességek kellenek a képernyõ
meghódításához. A BB proletárforradalma széjjelzavarta a Heti hetes felkent bunkóságát. Immár
nemcsak az értelmiségiek tárhatják nárcizmusukat a nyilvánosság elé. Nemcsak Havas Henrik
híres, hanem Judit is. Mi a különbség köztük? Semmi! Mindketten éppúgy és azért érdemtelenek
vagy érdemesek. Mindketten földi halandók, akik csupán esendõségükben érdekesek. Judit és
Zsanett éppúgy felkerülhet a Pizza Hut hírneves emberek tenyérlenyomatait õrzõ falára, mint
bármely olimpiai bajnok. De ez sem különösebben új dolog. A tulajdonságok nélküli ember
hõse, Ulrich épp azért dönt úgy, hogy semmiféle foglalkozást nem kíván betölteni, mert azt
olvassa egy tárcában, immár egy versenyló is zseniális lehet. Hát akkor minek.
5. De igaz-e, hogy az átlagemberek, akiket végre mi küldtünk be a Hírnév Templomába, semmit
sem tesznek, tehát érdemtelenek? Nem, ez ennél bonyolultabb. A helyzet úgy áll, hogy a
munkásosztály fiai gyakran többet tesznek a hírnévért, mint azok a médiasztárok, akik mondjuk
Moszkvába szaladnak álriportért egy "izgalmas valóság" nevében. Õk ugyanis nyilvánosan
szenvednek, léteznek, élnek a laboratóriumi körülmények között, amelyiket ki kell bírni, heteken,
hónapokon át, hogy visszajussanak a világba. Senki (különösképp értelmiségi) ember fiának nem
kívánnám, amit a BB hõsei kibírnak. Nem olvashatnak. Nem írhatnak. Folyamatosan piszkálja
õket egy hang. Idióta gyakorlatokat csináltatnak velük, hogy ott a tévé elõtt mégse unatkozzunk.
Cukorkavárat kell építeniük, táncolni, dalt írni, pörköltet fõzni. Idekint a világban magukat még
mindig pszichológusnak nevezõ tudósok különféle mókákat eszelnek ki, hogy kiderüljön, amit
eleve mindenki tud. Szigorú képpel kommentálják, hogy mi történik odabenn. A BB - és ez
komoly eredmény - elérte, hogy a médiatudósokat kiröhögje a közönség. Míg a pszichológusok
nagy körülményesen okoskodnak, addig odabenn bizony nem könnyû. Persze, hogy esendõek
ott - még mi is azok vagyunk, ahogy a néma sötétben, a fotel mélyén meglapulva örömmel
nézzük szenvedésüket. Persze részben a magunk alteregóját látjuk bennük. Átlagemberek
néznek farkasszemet átlagemberekkel. A rács mindkét oldalán ketrec. A fene se tudja,
melyikünk a tükörkép. Ki Dr. Jekyl, ki Mr. Hyde. S minden BB egy hõsi saga, korszerû
Odüsszeia. A szigetrõl Robinson viszszajut a világba. A világból való önkéntes kizáratás
egyszerre történik meg a medializálódással, a hõsök maguk nem tudják, hogy miként is ítélik meg
tetteiket, azaz összezárt életüket a közönség. Megfeszített munka ez is, lenni a kamerák elõtt, s
ezt minden irónia nélkül állíthatjuk. Jégbezárt hajón a matrózok... A figyelem a jellem felé fordul,
mint egykor a nagy regényekben: vajon a kiszavazottak vagy az utolsók a jobbak? Melyik véglet
a nagyobb jellemhiba? Túlélésre ki alkalmasabb, aki bennmaradt, vagy aki kijött? Emberségbõl
melyiküknek jutott több? Így lesznek az élõ happening résztvevõi szereplõk egy bonyolult
drámában, a kultúra nagy drámájában, amelyben mindannyian érintettek vagyunk. (Lásd Karl
Kraus: Az emberiség végnapjai.) Féltékenységrõl, sértésrõl, sértõdésrõl, az Egóról és a
teljesítmény hiányáról szól ez a darab, amelyet játszunk s írunk. Hérodotosz egykor tettekrõl
beszélt. Különösen kínos, hogy itt bizony minden egyszerre igaz. A BB-t nézheted élõképnek, s
láthatod folytatásos regénynek. Tekintheted röntgennek, s vélheted rémképnek. Mindegyik
változatban magunkra ismerhetünk. Ezért van, hogy a BB világszerte lázat okoz.
6. Itt most akkor egy ország szavaz folyamatosan. S bizony ez is kihívás. A hatvanas években,
az állampárt idején a Táncdalfesztivál volt az elsõ nagy szavazási próba. Akkortájt minden
politikai választás megalázó tortúra volt annak, aki még tudta, mit jelenthet a többpárti
demokrácia. Ehhez képest Kovács Józsefet a Jöjj vissza hozzámmal visszaszavazta a közönség.
A kívülálló proli százezreket késztetett vallomásra. Mellé állni s rászavazni, akit mi küldtünk be
közéjük. Most ugyanazt látjuk itt a demokrácia idején. Nem fontosabb-e mindez a parlamenti
választásoknál, vagy legalábbis nem érdekesebb-e? Viktor vagy Péter Magyarországa jöjjön-e
el? Judité vagy Zsanetté? Kéthetes parlamenti ciklus van az elitnek, kiszavazóhét, jelölõhét jut a
parlamenti patkó cirkuszán kívül élõknek. Mennyi érzelem, mennyi lelkes és szomorú ember, aki
mind szavaz. A politikusok országa mellett megjelent a mi hazánk világa. A méltó és nemes nép
most élvez, szavaz, uralkodik. Nézzünk magunkba, lássuk valónak, amit a tévé mutat.
7. Mindez közben igazi karnevál. Íme, a medializált õrjöngés. Könyvek nélkül, hírek nélkül,
tettek nélkül, illetve idióta áltettekre kényszerítve ülnek az átlagemberek. Megélhetési
médiamunkások. A BB Magyarországon pornográfia, a konkures Való Világ a viktoriánus vicc
útját járja. Megalázásban persze itt sincs hiány, a közönség hol emberekre szavazhat, hol disznót
juttathat el a bezárt közösségbe tagként. A Család tévéjétõl a mocskos malackodásig tartó úton
nyilván szerepet játszott az identitás, az úgynevezett mission statement hiánya. Pisilés és kakilás,
felláció és böfögés mint nagy tettek. És a Való Világ mint neokonzervatív kényszer - mondván,
ha a másik csatornán folyik minden testnedv, akkor nekik mást kell tenniük. A kísérlet érdekes,
a peep show egyik ablakán hirtelen egy korai Moldova György-regény szexuális normái szerint
társalognak a hõsök.
8. Akármint legyen is: ez azért kultúrtörténeti esemény, igazi határpont. A textuális kultúra uralma
itt s most ért véget a szemünk elõtt. Íme, egy új kínálat s ajánlat, egy új szerzõdés az élõ
Magyarországgal. A haza önmagával ismerkedik. A BB eddigi egyetlen politikai eseménye,
Pongó Orbán Viktorra vonatkozó ostobaságának, "botrányos" szavainak sorsa igen
figyelemreméltó. Az a tény, hogy a BB producere azonnal kivágta, egyben felhívta rá a figyelmet,
hogy a mûsor címe mégsem pusztán ártatlan utalás. A Nagy Értelmiségi Testvér azt mondta az
átlagmagyaroknak: a politikába ne szóljatok bele. Azaz szaporodjatok, disznólkodjatok, de a
nagyok dolgába bele ne avatkozzatok. A Big Brother odavágott: a nép legyen csak nép, s
mulattasson úgy, amint az uralkodó osztály kívánja. Mindenesetre nekik nincs joguk beleszólni.
Az ostobaság, sértés, a tébolyult politikai nézetek hangoztatása az elit joga. Radnai Péter, a
mûsor producere televíziós hozzáértésrõl s mélységes cinizmusról tett tanúbizonyságot. A
cenzúra eredményeként a BB hõsei a beszélõ, szórakoztató szerszámok, világló testek
látványosságává válnak. Egykor New York állatkertjében két majom közt kiállították Ota
Bengát, a pigmeust. Beletelt pár hónapba, amíg aztán az emberség nevében nagy nehezen
kivakarták onnan. A magyar BB legjobb úton van efelé. A nép bejutott a tévébe, megmutathatja
genitáliáit, és fogja be a száját.
Névtelen
 


Ehhez nincs mit hozzátenni. Így van.

Virág
Virág (fiore)
 


Idõközben hozzátett még egy nemes tettet egy neves költõ. Faludy György versek helyett kilencvenéves meztelen testét teszi közkinccsé. Hallottatok errõl? Szerintem ez jól jellemzi korunk "kultúráját"...
Adrienn

Szabó istvánné
adrienn
9100 Tèt Hunyadi ut
 
 
 


Sziasztok,
a múlt heti narancsban olvasta vki a három cikket? nagyon jók voltak. Komolyan mondom, igen érdekes dolog, ahogy manipulálják a nézõket - (negatívan mutatnak be egyes szereplõket), - aztán végül is mégsem a nézõ dönt...
Faludy? Nem hallottam... De a múltkor a pénztárnál való sorbanálláskor láttam az egyik napilap címlapján, hogy nõsül Kép. Egyébként Faludyt én nagyon szeretem, helyesebben a fordításait. A Test és lélek c. könyve iszonyú jó szvsz.
Zsóka

Zsóka
zsóka
 
 


Sziasztok,
en is szeretem Faludy muveit, szal kisse elfogult vagyokKép Ezert javaslom, eloszor varjuk meg a kepeket, mert nem tudni, mi lesz rajtuk. A hirekben valahogy ugy vezettek fel, hogy a noi szepseget helyezik eloterbe... Mellekesen voltam egy kiallitason, ahol meztelen emberekrol keszult kepeket allitottak ki, gyerekektol a matuzsalemekig.. szenzacios volt. Szoval elore ne itelkezzunkKép
afonya
 
 


Én láttam a tv-ben a bemutatóját. Hááááááááát... Érdekes képek lesznek. Kép

Virág
Virág (fiore)
 


Hali,
attól függ. Mert egy öreg, ráncos test is lehet szép egy szép fotón. Minden a fotótól-fotóstól függ. Mondjuk arcra mindenképpen érdekesebb egy öreg arc, pont a ráncok miatt. És az öregek tekintetében ált. sokkal több van, mint egy fiatalabb szempárban. Ja, és amúgy a fekete-fehér képekre esküszöm (már ha érdekel vkit Kép).
Nem vagyunk mi offok? Kép
Zsóka

Zsóka
zsóka
 
 


Nekem sem a fiatalok, sem az idõsek publikus meztelenkedése nem tûnik ízlésesnek. Faludytól pedig egyszerûen mást vár az ember: verseket, gondolatokat.
Ne adjon már rangot a meztelenkedésnek!
Adrienn

Szabó istvánné
adrienn
9100 Tèt Hunyadi ut
 
 
 


Adrienn, természetesen ízlések és pofonok. De egy jó aktfotó igenis lehet ízléses, urambocsá' szép is. Minden a fotótól/fotóstól függ.
Nyilván más a helyzet egy olyan ember esetében, akit az ember teljesen másként ismert meg, a veresiért, a fordításaiért tiszteli. Faludy eléggé (hmm... hogy is hívják azt az embert, aki tesz a világra, és felrúgja a konvenciókat), na szóval olyan. Igazából nem lepõdöm meg rajta. De pl. Göncz Árpádon, ha aktot vállalna, igen meglepõdnék (mindamellett, hogy nagyon tsztelem õt is).
Emlékeztek még az ominózus plakátbotráényra pár hónapja? Az idõs néni pucéron, cigarettázva. Nos, akármekkora botrányt okozott, és az idõsödõ test bármennyire visszataszítónak tûnhet a hétköznapi emberek szemében, a kép a maga nemében nagyon jó volt. A fotós egyszerûen szuper.
Zsóka

Zsóka
zsóka
 
 


Sziasztok!

Bocs, hogy beleszólok!

Szerintem egy idõs test is gyönyörû. Nem feszes, nem rugalmas, de szép, benne van a tapasztalat, az élet, az öröm vagy a bánat. A Zsóka által említett plakát is tetszett, annak ellenére, hogy egyértelmûen provokatív célzattal választották ki erre a célra. Szerintem az a nõ is szép volt. Láttam én is a Fókusz mûsorát a Faludy esetrõl, nos, annak ellenére, hogy Fanny "asszonytól" a hátamon feláll a szõr, nekem a képek kifejezetten izlésesnek, szépen megkomponáltnak tûntek. Ebben az ügyben szerintem sokaknak inkább az a taszító, az abszurd, hogy egy 27 éves nõ és egy 92 éves férfit látnak egyszerre a képen.
Na, mindegy, a lényeg. Ahogy régen az emberek a meztelen nõket, férfiakat ábárzoló festményektõl borzadtak el, ma úgy divat a meztelen, akt fotóktól elborzadni. Pedig, ha nem pornográf, akkor miért ne lehetne ezt is szimplán mûvészetként felfogni? A való életben nem is így néznek ki! A fotós az, aki megtervezi a kompozíciót (pont mint a festõ), kiválasztja a szûrõket, a fények színét, a megvilágítási helyeket, a fényerõsséget, a háttér színét, beállítja a modelleket, majd egy rövid villantással felkeni az egészet a vászonra, ami ez esetben egy filmtekercs. Ennyi.

Puszi:

Dia
Dia
 


Nekem semmi bajom azzal, hogy nagy a korkülönbség kettejük közt, ez az õ magánügyük. A bajom az, hogy az aktfotózást nem tartom egyébnek divatnál. Mûvészetet látni benne nem tudok. Egy költõtõl pedig nem ezt várom. Bár õszintén szólva Faludytól tényleg nem lep meg. Lehet, hogy konzervatív vagyok egy kicsit... Sõt, biztos.

Szabó istvánné
adrienn
9100 Tèt Hunyadi ut
 
 
 


Én anno láttam a Serrano kiállitást. Az a nõ nem volt szép (bocs Dia), a szakállát még Rumcájsz is megirigyelhette volna. Egyébként nem tudom miért voltak ezen a képen felháborodva, mikor szerintem a hullaházas fotói sokkal idegsokkolóbbak voltak, a prüdériának meg adhattak volna ha azokat a fotókat tették volna ki, ahol pl. egy fiatal férfival közösül orálisan egy idõsebb nõ, vagy ahol a gumiember aktos pasi éppen a saját himvesszõjét kapja be. Errõl ennyit. Faludy legénykorában sem volt semmi, de azért tudjátok ha valaki 92 éves, és már csak székben ülve tudja végigcsinálni a fellépéseit, akkor ne pózoljon a penthouse magazinnak, bár ki tudja, lehet hogy a sztárgázsiból oldják majd meg a lakásproblémájukat. He-he. Én speciel nem találtam szépnek a testét, bár kétségkivül csodálója vagyok az irói tehetségének, a humoráról nem is beszélve. No, szóval szeretjük, tiszteljük, de nem ezért a kis fotózásért.
ZA
ZA
 


ZA!

Na, én sem úgy találom szépnek a testét egy idõs embernek, hogy húha, uccu, bújj a paplanom alá, hanem csak egyszerûen szép. Ha megnézem, akkor nem az jut az eszembe, hogy fúúúúúúúúj. Persze, az életben tuti másmilyen egy idõs ember teste, de hát ez a mûvészet. Azt látod, amit a mûvész (adott esetben a fotós) láttatni akar. És a szépség sem mindig hétköznapi értelemben értendõ. A sokkoló, a megdöbbentõ, az elgondolkodtató is lehet szép.

Adrienn!

Ha az aktfotózásban nem tudsz mûvészetet látni, akkor mi van a szobrokkal és a festett, rajzolt aktokkal?

Csók:

Dia
Dia
 


Még ha mûvészetnek vesszük is az idõs test meztelen ábrázolását, akkor sem hiszem, hogy modellnek egy költõt kellene választani. Ez esetben õ akarta a dolgot (vagy inkább Fannyka), valamint az újság. Lehet, hogy cinikus disznónak tartotok, de szerintem biznisz az egész. Az újságnak tuti, hogy nagyon jól jön ez.

Dia!

Más a szobor, a festmény, ami nem azért meztelen ábrázolás, hogy a nézõ szexuális fantáziáit felébressze. A mai aktfotózás - különösen ami újságok számára készül - napjaink nárcizmusának és szexközpontúságának egyik megnyilvánulása, és ezért nem tetszik.

Adrienn

Szabó istvánné
adrienn
9100 Tèt Hunyadi ut
 
 
 


Adrienn,
megmutatnék neked szívesen egy pár ókori, dél-amerikai, középkori szobrot-festményt, ami nemhogy nem erotikus, de kifejezetten ponrográf. Kép
Amúgy megértem az álláspontodat, csak nem értek vele egyet. Kép
üdv
Zsóka

Zsóka
zsóka
 
 


SziasztokKép

Kerdesem lenne, foleg azokhoz, akik hozzam hasonloan nem nezik a BB-t /hogy ne legyunk annyira offtopicokKép/. Ha lenne egy musor arrol, hogy az altalunk elismert/tisztelt Faludy hogy valaszthatja elete parjaul a 27 eves, nagyon dekorativ Fanny asszonyt, milyen a kapcsolat, erzelem kozottuk, azt neznetek? Ha igen, sorozatjellegut, dokumentumfilmet, "Fokusz-szerut"?
-Afonya
afonya
 
 


Áfonya,
Faludy ilyen jellegû magánélete nem érdekel. Viszont ha lenne vele egy riportfilm, vagy egy dokumentumfilm az életérõl, megnézném szívesen.
És ugyanez vonatkozik bárki másra, hírs/hírhedt stb. emberre.
Zsóka

Zsóka
zsóka
 
 


Zsoka,
az nemregiben ment, talan a Duna-teven, vegigmentek azokon a helyeken, orszagokon, ahol az Oreg jart,lakott,alkotott. Kozben O maga mondott el verseket, meselte el emlekeket. Nagyon jo volt, bar kellett egy kis turelem, mig a szokott "gyorsasagaval" vegigmondta a mondokajatKép

-Afonya
afonya
 
 


Dokumentumfilmet én is szívesen néznék olyan emberek életérõl, akik méltán híresek.
Fókusz-szerû mûsort nem néznék, a Fókusz szerintem a legszínvonaltalanabb mûsor az összes magyar nyelvû mûsor közül.
Adrienn

Szabó istvánné
adrienn
9100 Tèt Hunyadi ut
 
 
 


KAKUKKTOJÁS!!!

Kép
kistesó
 


[url=http://bigbrother.lap.hu/" TARGET="_top]http://bigbrother.lap.hu/[/url]
Névtelen
 


haliho,
a magyar televíziózás mélypontjai:
-BB
-VV
-és a verseny elsõ helyezettje: ANETTKA és Nyúlék....
ÜBERELHETETLEN...............

csak azt mondja meg valaki. mivel érdemeltük ezeket???
mééér nem lehet normális tévé mûsor??
emlékezzünk Vitray Tamás nézhetõ érdekes kefélésmentes tóksóira, vagy bárakár a Rózsa Gyuri.....
kiábránditó,, a Szomszédok post humus rétegmûsor
és tudjátok mi a legszomorubb? hogy mégis legalább hetente 1x nézem, és közben hallom a négy év otthonlétben még el nem pusztult agysejtjeim halálsikolyát.....
jóéjt mindenkinek
orbananna
Névtelen
 


Ja, íme néhány kinyírt sorozat a közelmúltból
-Zsóka!: MASH, vége lett ugyan, de mehetne megint
- Chicago Hope, kórházsorozat valódi szinészekkel/nem ellenvészhelyzet/
- Fraser, dumagép, húsz perc kikapcs, valóban szórakoztató
- Reptér, két jóképü csávó kalandjai, határozottan jó
- Sopranos, az ígért folytatás csak késik, és késik..
- hbo, Six feet under, azaz Sírhantmûvek, ez még megy
- Elnök emberei, az öreg Sheen vezérletével
- Rém rendes család
és még sorolhatnám.
Fenti sorozatok jellemzõje, hogy vagy már nincsenk, vagy teljesen vacak idõpontban adják õket.....
ismét
oa
Névtelen
 


és a kedvencem, ha szerinted, oa idesorolható:
-JAG. Imádom. És most szerda este fél 10 körül megy. Kép

Virág
Virág (fiore)
 


Hétfõn lemondjuk az eddigi díjcsomagot, és ezentúl csak m1, m2 és Duna fog jönni nálunk. A férjem nehezen ment bele, sajnos azt az árat szabta érte, hogy én meg mondjak le az internetezésrõl. Nem örülök, de végül azt mondtam, rendben, lehet, hogy jobb lesz nekem net nélkül, már úgyis kezdtem függõ lenni. Az meg, hogy a férjem nem tudja többé a VV-vel és a BB-vel (meg a többi szeméttel) mérgezni magát és engem, sokat megér nekem. Utáltam a nappali szobát esténként megosztani egy tetovált, undorító hájpacnival (Oki vagy mi a neve). De a Heti hetes stábjától is felfordult a gyomrom, vagy a Fókusztól - csak hogy a legszörnyûbbeket soroljam.
Szóval jövõ héttõl nincs kábeltévé (így legalább a gyerekemnek esélye se lesz rászokni pl a Cartoon Network-re), de sajnos lehet, hogy nem lesz net se. Kép Persze azért néha lesz, csak épp nem itthon.

Egy kérdés "orbananna"-hoz: Te nem laktál véletlen gyerekkorodban a XVII. kerületben?

üdv.
Adrienn

Szabó istvánné
adrienn
9100 Tèt Hunyadi ut
 
 
 


Szia Adrienn,
Nem laktam a XVII. kerületben, biztos egy névrokon lehetett.
Azért vannak nézhetõ mûsorok, és a netért is kár, hogy fogsz babanetezni?
Mi a baj a HH-el? A választások elõtt egész jó volt, mostanában kicsit gáz, pontosabban csak unalmas, de legalább senki nem hal meg benne.
A JAG-et nem néztem még soha, pont fektetés közben adják...
jóéjt Nektek,
orbananna
Névtelen
 


Hali,
Hát igen, a MAsh... Visszasírom (na de szvsz a legjobb sorozatok azok, amik a Dunán mennek: Hallo, hallo, meg a Csengetett Mylord, meg a Waczak szálló (bár ez uztóbbiból pár részt láttam csak): Szvsz magasan vernek minden sorozatot.

Adrienn,
csak nem XVII ker-i vagy? Én 9ott laktam 22 éves koromig.

üdv
Zsóka

Zsóka
zsóka
 
 


tényleg az angol sorozatok, azok nagyon jók, volt egy olyan, ahol egy áruház dolgozói örökölnek egy vidéki tanyát, panzióval, és ott szerencsétlenkednek, de nagyon helyes volt, elfelejtettem a címét, és volt még a Brooklyn bridge, meg a Norm show, a Brooke Shields is játszott egy elég jóban,stb
állitólag annyira sikeres a bb, hogy újraindítják januártól, hajrá
oa
Névtelen
 


Szia ZSóka, de igen, húsz éves koromig (1973-tól 1993-ig a XVII. kerületben laktam. A Kép utcai Ált. Isk-ba jártam.

Az angol sorozatok nekem is tetszenek, sõt a francia ifjúságiak is. De a Duna tévé ezután is jönni fog. Kép

A Heti Hetessel az a bajom, hogy színvonaltalan mint humor, és nyíltan egyoldalú mint politikai mûsor, ja és az is, hogy nagyon gusztustalan embernek tartom Havas Henriket. Jáksónak pedig egyszer volt egy nagyon önmagáért beszélõ poénja. Valami bácsikáról mesélt, aki nem ismerte fel õt az utcán, és ebbõl olyan poént kerekített, mintha õt, Jáksót nem ismerni ciki lenne. Kép

Szabó istvánné
adrienn
9100 Tèt Hunyadi ut
 
 
 


Adrienn, most (kivetelesen Kép) nagyon igazat adok Neked!
A Heti Hetes egy borzaszto gyenge, szinvonaltalan, gusztustalan musor. Az osszes szereplojevel egyutt. En regen birtam a Galvolgyit, a parodiait, de amiota hatalmas nyelvcsapasokkal nyalja az MSZ(M)P hatso felet,azota mint ember nalam kiesett a pixisbol.
Szerintem aki ilyen musort nez, az minositi is magat vele.
Kb. a Jerry Springer show-al tartom egyen rangunak. Es talan valaki megmondhatna mar annak a het szerencsetlennek,hogy kormanyvaltas volt....nekik is lapozni kene vegre mar!
Névtelen
 


Kedves Névtelen,
Kezdjünk el itt is komunistázni....irány az EU,
szerintem a Gálvölgyi János ma az ország egyik legjobb szinésze, méltán népszerü, és nem kádermûvész, mint a narancsos párt által kiállitott szerencsétlen félalkoholista lúzerek, akik bármilyen haknit elvállalnak, két felesért.....
Valóban sokat romlott a hh szinvonala, és valóban nem azt produkálják, ami elvárható lenne, de azért a Jerry Springer-tõl elég messze van.
Abban igazad van, hogy az embert minõsíti az, hogy milyen mûsort néz, de az is, hogy bevállalja-e a nevét a véleményéhez.....
Egyszerü, csak oda kell írni a szöveged alá, megmutatom:
Orbán Anna
Névtelen
 


Hali,
Adrienn,
én Akadémián laktam...
Zsóka

Zsóka
zsóka
 
 


Csak bekukkantottam. Ha jól értem akkor most a szánalmasok (vagyis én is, márha a szánalmas kimeriti a BB nézés fogalmát) most pontos listát kaptak arról hogy mit illik egy igaz magyar intelligens embernek nézni? Nos, szerintem meg a jag, meg az elnök emberei ugyanolyan lepra mûsorok, bár ez csak az én vélemények, különbözõek vagyunk, de ez a szép, mégsem gondolom azt, hogy azért mert nekem az nem teccik akkor már mindenki hülye lenne aki azt nézi. Sõt, milyen abszurditásra képes az élet: a halló hallót, meg a csengetett mylordot én is imádtam. Most akkor mi is van? Szánalmas is vagyok, meg nem is?
Egyébként van egy ismerõsöm aki szintén lemondott minden csatornát, kivéve m1, m2, dunát, de õ nem azzal indokolt mint Virág (?), szimplán csak azt gondolta hogy egy igaz polgárnak igy kell tennie. De mondom, ez õ volt. Egyébként nem hiszem hogy az m1 a kulturális magaslatokat verdesné a reggeli brazil szappanjaival, vagy a frenetikus névshowrolójával. Mellesleg Rózsa Gyuri szinvonalas mûsorait sem kék visszasirni, pláne azoknak nem akik az igényes mûsorokra esküsznek, mert ugyibár: ha kedd, ha szerda...he-he. No de istenem, izlések és pofonok.
Bocsánat hogy beleszóltam.
Off: Pildinek hatalmas gratula a negyedik pocaklakóhoz. Részletek?
Pusszantás mindenkinek: ZA
ZA
 


Kedves ZA,
Én személy szerint nem gondolom, hogy szánalmas dolog bb-t nézni, csak esetleg a fõmûsoridõt akár mással is ki lehetne tölteni. Egyébként akik ide írnak, valószinüleg mind láttak már egy két bb-t, magamat is beleértve, megkockáztatom, néha még tetszett is, de attól az ausztrál csajtól a víz lever, tényleg nem vették észre, hogy kattant, vagy ez is a mûsor része????
Egyébként aki azt gondolja, hogy szánalmas az, aki bb-t néz, jobb, ha belenéz a nézettségi indexbe...az Évike liazonja padlóra küldte még az anyátok köztet is. Tényleg annak méér nincs topikja?
Hová tünt az én drága névtelenem, az ékezetmentes?????
jojcak
oa
Névtelen
 


Kedves Zorkanya!

Alaposan leszúrtál minket, kissé félreértésekre alapozva írásodat. Én speciel nem mondtam, hogy aki BB-t néz az bármilyen is lenne. Elmondtam, én miket utálok. Ennyi volt.
Azt se mondtam, hogy "igaz magyar", sõt ezt egyikünk se említette, fogalmam sincs, honnan a fenébõl jött.
Azt se írtuk, hogy jó lenne az m1. Szerintem nem jó. De azt csak a Dunával együtt tudnám lemondani, viszont a Dunát szeretem. Attól hogy a Duna tévé kedvéért megtartom a m1-et is, attól még nem fogok reggel brazil szappanokat nézni. Nem is tudtam mindezidáig, hogy az megy, sose nézek reggel tévét. Eztán se fogok.
Ja, és én speciel azt se írtam, hogy szeretm a Jag-et vagy hogy valaha is néztem volna Rózsa Gyurit. Nem vagyok oda a Jag-ért (bár azt néha megnéztem a férjemmel, de nem állítom hogy jó volt), és gyerekkoromban volt RózsaGyuri, tehát õt eleve nem ismerem, mert nálunk nyolckor takarodó volt, csak olvasni lehetett, tévézni olyankor már nem. Délután meg szintén nem, mert akkor tanulás volt a program. Nem tudom, RózsaGyuri mikor ment, de állítom, hogy egyetlen mûsorát se láttam, tehát biztosan nem sírom vissza.
Viszont az kábeltévét szintén lemondó ismerõsöd érvével abszolút egyetértek.

Nos, a kábeltévével együtt az itthoni internetezéstõl is valószínûleg el kell ma búcsúznom, ez volt az alku a férjemmel, bár lehet, hogy így hó közben nem lehet lemondani a netet. De ha nem válaszolok ezentúl ilyen gyekran, az csakis azt jelenti, hogy mégis le lehetett mondani, nem pedig azt, hogy megsértõdtem vagy ilyesmi. Csak azért írtam le mik voltak ZA hozzászólásában a félreértések, mert nem szerettem volna meghagyni azokat félreértésnek, pláne sértõ szándékú véleménynek, hisz nem az volt.

üdv.
Adrienn

Szabó istvánné
adrienn
9100 Tèt Hunyadi ut
 
 
 


Sziasztok!

Szerintem a HH és politika vélemény kerüljön az erre való topikba, ott én is szívesen leírom a véleményemet róla.
Rózsa már a Kapcsoltam-mal is gyenge volt, az a mûsor addig volt jó, amíg Vitray csinálta. Apropó, állítólag ez most is létezik, vagy legalábbis hasonló, tudtok róla? Ha jól tudom, kora du, azért nem botlok én bele sose.

OFF: ZA: Köszönöm. A túl az .. topikban megtalálsz minden részletet. Egyébként április közepére esedékes, és jól viselem egyelõre. Srácok meg nagyon örülnek.

Ildi

Ildi
pildi
 
 


Kedves Névtelen!
Ha valami minimális fogalmad van a politikáról, akkor azt is tudod, hogy az Orbán-kormány alatt, de azóta is a Madách színházban a kiváló Kerényivel ez élen nem valami dícséretes dolog MSzP-snek lenni, így ha a Gálvölgyi ezt mégis vállalja, akkor az minden, csak nem talpnyalás.
Szerintem a HH csak annyiban változott,hogy a Fidesz "áldásos" tevékenységének megszûnése miatt nincs elég ilyen jellegû téma. Ez a csapat nyíltan ballib. most is, és az elõzõ kormány alatt is az volt, ez nem nyalás, hanem tény. Vagy akkor is nyaltak, amikor a Grespikkel ment a cirkusz folyton? Most pedig(annak ellenére, hogy a mostani gárda sem szent) õk is kevesebbet bosszankodnak és több semleges, esetleg unalmas téma kerül terítékre.
Egy barátok közt topic engem is érdekelneKép meg egy fan club isKép

Juli
Juli
 


Van valamelyik internetes fórumon BK topik, és fan club is.
A Heti Hülyítõvel szerintem nem az a fõ baj, hogy ballib., hanem az, hogy nagyon színvonaltalan. Könnyû úgy "humorizálni" (bár én hiányoltam a valódi humort belõle), hogy valakit kinevettetünk, aki egyébként is nevetséges. Pl. Grespik. Egyszerûen ciki volt, hogy ezeknek a nagy fejeknek több mûsoron keresztül nincs más humor-ötletük, mint Grespik, aki nélkülük is komikus. Meg még néhány csúsztatás, ferde beállítás vagy épp nyilvánvaló marhaság az, amire a kreativitásuk(?) elég. És akkor most nem a politikáról írtam, (politikában nekem egyik oldal se teljesen szimpatikus jelenleg), csak a mûsorok színvonaláról, azaz hogy szerintem milyenek.
Egyébként furcsa is lenne, ha a HH stábja hirtelen a baloldalt kezdené püfölni, nem volna hiteles. Inkább az igazságosság elve alapján most lehetne egy jobboldali stáb a HH-ban, vagy akár más nevet is kaphatna a mûsor. Jobboldali kormány alatt a sajtó munkatársai mindig azt mondják, hogy a sajtó dolga hogy ellenzéki legyen. Ez vitatható állítás, de ha elfogadjuk, akkor most bizony teret kéne adni a jobbosoknak a tévékben. De nem fognak. Ez csak az igazságosság elve lenne, de én azt mondom, már fenti állítás is hülyeség, mert a sajtó dolga nem az ellenzékiség, hanem a tisztességes és független tájékoztatás. Lenne.
Adrienn

Szabó istvánné
adrienn
9100 Tèt Hunyadi ut
 
 
 


[url=http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9011267&uq=57012" TARGET="_top]http://forum.index.hu/forum.cgi?a=t&t=9011267&uq=57012[/url]

Itt egy BK fan topik, nagyon jó kis társasággalKép
bk
 

Vissza: Errõl - arról

Jegyzetfüzet: