Néha még megfogni is félünk a kisbabát, nemhogy lefürdetni. Az is aggódás tárgya lehet, hogy hogyan altassuk, gondozzuk, ápoljuk az újonnan érkezett családtagot. Ebben a rovatban arra találhatsz tippeket, hogyan és mivel fürdesd a gyermeked, mit kezdj a koszmóval, vagy hogyan altasd, ha minél nyugodtabb éjszakákra vágysz."

.

Kísérletezz, de ne a fogaid épségével! A dm Mosolygó fogacskák pályázatával osztályfelújítást is lehet nyerni

A dm és szakmai partnere idén is 10 000 gyermek fogápolását támogatja a Mosolygó fogacskák program keretében. A drogéria izgalmas edukációs feladattal készül, amelynek eredményeképp a fődíjas osztály egy osztályfelújítást kap ajándékba, és egy tudományos kirándulásra is elviszik a gyerekeket. 

A rendszeres fogápolást már az első tejfogak előbújásától kezdve jó bevezetni a gyerekek életébe. A dm izgalmas pályázattal hívja fel idén is a figyelmet a fogápolás fontosságára: arra kérik az osztályokat, hogy készítsenek látványos és tanulságos kísérleteket a fogakra káros, vagy éppen jótékony anyagok bevonásával.

Kísérletezz, de ne a fogaid épségével! A dm Mosolygó fogacskák pályázatával osztályfelújítást is lehet nyerni

A dm pályázatának célja, hogy szakemberek segítségével, edukációs jelleggel hívja fel a nyilvánosság, főleg a szülők és a pedagógusok figyelmét a fog és szájápolás oktatásának fontosságára. A programot az Unilever Magyarország Kft. fogászati szakorvosa fogápolási tanácsokkal segíti.

A fogbarát és fogakra káros anyagokkal való kísérletek nem csak látványosan szemléltetik, hogy mi történik a fogainkkal, ha ilyen ételeket fogyasztunk, de a különböző anyagok természetére is jól rávilágítanak.  Minden elfogyasztott étel után lepedék képződik a fogakon, amikben aztán szemmel nem látható kis élőlények kezdenek a fog rongálásán munkálkodni. Édességek fogyasztása után különösen kedvezővé válnak számukra a feltételek. A legnagyobb gond az, hogy a baktériumok a cukrok elfogyasztásával savakat termelnek. A sav meggyengíti fogzománcot és áttöri, kár keletkezik a fog belső rétegeiben is. A legfontosabb jó tanács, hogy étkezés után mihamarabb mossunk fogat!

Kísérletezz, de ne a fogaid épségével! A dm Mosolygó fogacskák pályázatával osztályfelújítást is lehet nyerni

Sajnos hazánkban a gyerekek magas százalékának rosszak a fogai, a dm Mosolygó fogacskák programja éppen ezért karolta fel a témát.  

A pályázaton mindenki nyer, 2017-ban is fogápolási kezdőcsomagot kap az első 10 ezer pályázó diák az Unilever Magyarország Kft. jóvoltából.  A dm vonzó fődíjat is kínál: a zsűri által kiválasztott legkreatívabb pályázat jutalmaként felújítja a pályázó csapat osztálytermét, és egy kirándulásra viszi a fődíjas gyerekeket a Csodák Palotájába.

Az első 10 000 pályázó egyedi fogápolási Mi micsoda kiadványt is kap ajándékba, a leggyorsabban pályázó 100 osztály pedig mikroszkópkészletet nyer, hogy a „tudományos felfedezéseknek” se legyen technikai akadálya.

A 2017. szeptember 04. és 2017. szeptember 29. között beérkezett pályázatok közül szakmai zsűri választja ki a fődíjast és két különdíjas pályázatot.

A pályázat részletei a www.dm-egyuttegymasert.hu oldalon érhetők el.

A pályázathoz ajándékot biztosító partnereink: Unilever Magyarország Kft., REGIO JÁTÉK, Csodák Palotája, Minipolisz.

 

A dm-drogerie markt-ról röviden

A dm-drogerie markt Magyarországon jelentős szereplő a drogéria kiskereskedelem piacán, polcain több mint 13.000 terméket kínál a szépségápolás és az egészségmegőrzés témakörében.  Folyamatosan szem előtt tartva vásárlói változó igényeit, széles kínálatot tart fenn bio-élelmiszerekből és natúr kozmetikumokból.

A vállalatot Götz Werner, elismert drogista és Günter Lehmann üzletember alapította Németországban. Az első dm üzlet 1973-ban nyitotta meg kapuit Karlsruhe városában. A kezdeti sikerek után 1976-ban Günter Bauer osztrák üzletember bevonásával Ausztriában, Linz városában is megnyílt az első dm, ezzel nemzetközivé téve a láncolatot.  A cég tulajdonosai a 90-es években elérkezettnek látták az időt, hogy további országokat is "meghódítsanak", amelynek kapcsán 1993-ban vette kezdetét a dm történet Magyarországon is. A dm jelenleg 260 üzletével teljes országos lefedettséget biztosít a drogéria kiskereskedelem piacán.

Az alapítók a mai napig aktív üzletemberként segítik a cég fejlődését, több ezer ember számára lehetővé téve a "Hier bin ich Mensch, hier kauf ich ein" avagy "Itt vagyok önmagam, itt vásárolok" szlogennel történő azonosulást.

2017. szeptember 06.
 
 
 
Címkék:  

babaápolás

Hozzászólás

Felhasználónév:
     Jelszó:
X
EZT MÁR OLVASTAD?